حقیقت این هست که شما اگر هر برنامه بدنسازی را به جهت مدت مشخص و همینطور بر پایه اصول انجام دهید و حوصله کنید و دست به تغییر تحول برنامه نزنید، در نهایت در تراز خویش فواید و ثمراتی خواهد داشت. ولی اهمیت ۲ جلسه تمرین در هفته ماهیچه ها و مفاصلتان قویتر و بدنی سلامت خیس خواهید داشت. به عنوان مثال، شما می توانید همزمان چربی سوزی و عضله سازی را دنبال کنید یا همانطور که در این برنامه تمرینی بدنسازی خواهید دید، ارتقاء حجم و اقتدار را به طور به طور همزمان تجربه کنید. چنانچه هدفتان عضله سازی است، ۳ جلسه و یا اکثر در هفته به جهت بدنسازی دوران در لحاظ بگیرید. در شرایطی‌که قصد آغاز ورزش بدنسازی را دارید، یا چند وقتی میباشد که وارد همین فن شده اید و میخواهید به رخ حرفهای تری این رشته را ادامه بدهید و یا این‌که مدت روزگار متعددی هست که در اکنون تمرین در باشگاه میباشید و از سرانجام تمریناتتان راضی نیستید، این مقاله بخش اعظمی از مشکلات شما را حل می کند. نه مهم توجه به شرایطی که دارید، می توانید تمرین در منزل هم داشته باشید. برنامه هایی که ویژه زنان طراحی نشده است. علت نتیجه نگرفتن عمده زنان از بدنسازی، نداشتن یک برنامه تمرینی تخصصی است. به عنوان مثال، اگر شما مبتدی و تازه کار باشید، طبیعتا باید از برنامه تمرینی هایی استفاده کنید که در کوتاه ترین روزگار به سرانجام مطلوب برسید تا این ورزش به جهت شما خسته کننده نباشد و در عین حال بایستی مرحله دشواری آن در حدی باشد که بضاعت انجام آن حرکات را داشته باشید و بتوانید به صورت صحیح تمام حرکات و ست ها را انجام دهید. حرکت زیربغل سیمکش دست از جلو که پیشنهاد می شود به رخ 5 ست 8 تایی انجام شود. حرکاتی که ۱ ست ۳۵ تکرار هستند را بدون استراحت انجام دهید. لارنس بالنگر وقتی یک نوجوان با قد ۱۸۲ سانتیمتر و وزن ۷۷ کیلوگرم بود، اصلا به همین فکر نمیکرد که در رشته بدنسازی گردباد به پا کند. او سرانجام در مسیری قرار گرفت که فهمید به چه صورت نظیر یک بدنساز واقعی به تمرینات بدنسازی بپردازد، چطور مثل یک بدنساز طعام بخورد و البته چگونه به مهربانی پس از تمرینات بدنسازی، ریکاوری کند. اگر شما هر جور سوالی در ارتباط اهمیت چه جایی و روش به کار گیری از برنامه بدنسازی 7 روزه دارید، می توانید دارای ما در برگه وب تماس بگیرید.

ایندکسر