بدن در میان ۲ تا ۳ روز در این شرایط قرار داشته و انرژی بسیار بالایی را در جهت تقویت و آمادگی ماهیچه ها صرف کند بطوریکه پس از چند هفته تمرین منسجم و منظم حساس ارتقاء تراز آمادگی درعضلات فرآیند متابولیسم (سوخت و ساز) بدن به طور چشمگیری ارتقا یاقته و سبب ساز کمتر وزن و از دربین رفتن چربی های متراکم شده در قسمت های مختلف بدن همچون ران ها، شکم و پهلوها شود و پیامد از در میان رفتن همین چربی ها کاهش وزن و سایز، رخ گیری عضله ها و تصحیح و بهبود فرم و استایل بدنی خواهد بود. این دوره ها برای هر ماه ۱۰ روز دوران بیشتر (با هماهنگی) دارند. ورزش ایکس بادی، یک عدد از کاربردی ترین و موثرترین ورزشهایی است که در هر جلسه، بر روی همگی اندام ها و ماهیچه‌ها به یک میزان، فعالیت نموده و آنان را در مراحل تمرین، سرگرم میکند. ایکس بادی، نوعی دستگاه به جهت تحریک الکتریکی عضلانی می باشد که میتواند در لاغری شما اثر گذار باشد. 3. از دیگر اثرات اثرگذار همین ورزش معالجه کمردرد مباشد، از آنجایی که ماهیچه ها کمر بخاطر محل قرارگیری در دسترس نبوده و تحرک کمتری دارا‌هستند لذا تمرینات برای تقویت همین عضلات کمی نقص‌ بوده البته با امداد این ورزش همین خلل براحتی برطرف شده و منجر تقویت ماهیچه‌ها کمر و لگن ایکس بادی زاهدان میشود. در ارتفاع تمرین با XBody و تا 48 ساعت آن‌گاه از آن عمل و متابولیسم بدن در هم اکنون ارتقاء است. ایکس بادی سیستم مدرن و فشرده ورزشی می باشد که حساس پوشیدن جلیقه اختصاصی و ارسال سیگنال های مدیر شده به تمام عضلات بدن آن‌ها را اهمیت سرعت بالا ورزش می دهد و در ارتفاع جلسات ۲۰ دقیقه ای و به جهت ساعت ها آن گاه از آن کالری قابل توجهی (حدود ۱۵۰۰ کالری) سوخته میگردد و البته اساسی این نحوه در مدت کوتاهی به اندام ایده آل خویش می رسید. همین افراد در صورتی که تصمیم به استفاده از روش ایکس بادی به جهت لاغری داشته باشند می بایست بی تردید ذیل لحاظ دکتر معالج باشند چون به کار گیری از جریان الکتریکی برای عضلات، ممکن است عوارضی را برای قلب به وجود آورد اگرچه این پالس های الکتریکی فقط به عضله منحصر به فرد منتقل می شود اما به استدلال اهمیت بودن قلب می بایست جوانب احتیاط را رعایت کرد. چون بعد از آن از ورزش سوخت و ساز تن همچنان ادامه دارد. همین دستگاه به شما کمک میکند تا حجم عضلانی بدن خود را ارتقاء دهید، چربیهای بیش تر را از در بین ببرید و متابولیسم بدنتان را هم تقویت کنید. در اکثر اوقات موارد، تمرینات بر روی بخش های محدودی از تن متمرکز بوده و ورزشکار به بدون چاره می بایست طی زمان ها و برنامه های منظم، در تمرینات خویش تغییراتی را اعمال کند تا بتواند بر روی تمامی اندام ها و ماهیچه های خویش تمرکز کرده و آنان را به تمرین وادارد. همینطور اگر می خواهید وزنههای بیشتری بیشتر کنید، باید شدت جریان دستگاه را به مقدار قابل توجهی کمتر دهید. هنگامی که شما همین نوشته را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در رابطه حیاتی خطرات ایکس بادی وب وب سایت خود باشید.

ایندکسر